De laatste lootjes

30 mei 2009 - New York, New York, Verenigde Staten

What's up!!!

Leuke kermis gehad mensen? Vast wel maar wij hebben ons ook goed vermaakt hoor. Waar was ik ook alweer gebleven, oja Pittsburgh. Dat is ook een gigantische stad met veel grote kantoor gebouwen en rivieren die door de stad heen stromen. We hebben hier wederom een middagje rond gebanjerd en s’avonds met een aantal gasten die we daar tegen kwamen het nacht leven beleeft, wat super gezellig is. Toevallig moesten de Pittsburgh Pirates een groot baseball team dat weekeind dat wij er waren spelen. Een kaartje voor het spektakel koste maar 12 dollar pp dus konden we deze gelegenheid niet links laten liggen. Na der hand hoorde wij dat de Pirates een van de slechtste spelende teams van de competitie is en moesten ze het opnemen tegen de Cardinals de nummer 3 ofzo. Ondanks deze feiten hebben wij een prachtige wedstrijd mogen aanschouwen met de over winning als gevolg. Hele leuke ervaring dus. Overigens werd de wetstrijd gespeeld in het mooiste stadion van de VS volgens de baseball fans.

Na Pittsburgh was het eigenlijk van ‘oke, wat gaan we nu doen’. we zijn waarschijnlijk iets te vroeg uit Florida vertrokken maar na wat beraad en leuke iedeen hebben we besloten om Canada ook mee te pakken in onze trip (dat stempeltje staat immers ook heel leuk in je paspoort). Dus hebben wij ons pat van uit Pittsburgh, Pennsylvania verlengt naar Port Huron, Michigan. Hier hebben wij na een heerlijk maal bij White Castle (en iedereen die de film kent weet wat het is) de nacht rust ingezet om zo de volgende dag de grens over te steken.

We hebben ons een paar dagen vermaakt in een aantal kleine stadjes langs Lake Erie. In het gebied van de staat Ontario waar wij met de camper door heen banjeren zijn er veel boeren te vinden en zie je ook alleen maar landerijen om je heen. De Canadese mensen hier zijn super gezellig en hebben we uiteraard weer leuke avonden gehad. Na nog een bezoek een de stad Toronto zijn we uiteindelijk bij de Niagra Falls beland. Het is een prachtig schouwspel van 17 miljoen liter water dat p/m 60 meter naar beneden klettert. We hebben van af Canada de watervallen prachtig kunnen bekijken. We hebben ook een leuk boot ritje gemaakt op ongeveer 50 meter van het natuurverschijnsel af, een nat pak was niet te vermijden.

Bosten en Cape Cod stond als een van de laatste bestemmingen ook nog op d e agenda. Dat is een eind rijden van af Niagra Falls, en hebben we een tussen stop gemaakt in Amsterdam. Jaja dat bestaat hier ook, maar we zijn in een stadje veder beland omdat het er niet echt veilig uit zag. Savonds in een bar vertelden de mensen ons dat ze het beter Amsterico kunnen noemen van wegen het tuig dat daar woont. Wel weer een gezellige avond gehad.

Afgelopen donderdag hebben we de camper na 77 dagen en ruim 10.000 mille reizen ingeleverd. We zijn nu onze laatste dagen in New York aan het verslijten, wat een van de meest bijzondere steden is die ik ooit heb gezien. Dit is het laatst bericht dat ik zal plaatsen, bedankt voor alle leuke berichten.

Tot over een paar dagen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. fam Mak:
    30 mei 2009
    wij zijn daar ook geweest en robin was toen mee(weet het niet meer)zitten nu zelf in finland en gaan naar lapland. zien jullie thuis weer. geniet ervan.
  2. Derk:
    31 mei 2009
    wensen jullie een hele goeie terugreis en we zien er naar uit om jullie dinsdagochtend op Schiphol weer te zien!!!