DSC03705

18 maart 2009 - Malibu, California, Verenigde Staten

DSC03705

Deze foto werd gemaakt op 18 maart 2009 in Malibu, California, Verenigde Staten.

1. jelle:
    18 maart 2009
    hahaha supervette waggie :)
  2. Huib Smit:
    Hallo daar,
    Jullie schieten nog niet erg op, of is dat land nou zo groot?
    De winter in nerderland komt weer terug. Voor eht weekeinde wordt er s'nachts weer vorst voorspeld. Jullie tioming is du wel erg goed geweest. Wanneer jullie nog wortlenkwekers of uienboeren tegenkomen die nou echt niet weten hoe te sorteren dan moet je maar een bericht achterlaten op jullie blog. De economie hier stort namelijk ook in. we moeten onze pijlen richten op die rijke amerikanen. Ik heb gehoord er zijn daar geen arme mensen, is dat waar?
    Derrik hier mis je niks, Haakman zeurt gewoon door, de slof is nog steeds open en voor de rest glijft alles als het was en heffen wij het glas. Ik hoop dat jullie dat ook af en toe doen. voor de rest van hier uit hopen wij dat jullie een mooie tijd hebben en we bloggen.
    met vriendelijke groet,
    Huib
  3. Marco:
    18 maart 2009
    Als ik deze boom zie dan denk ik dat je je achternaam beter kan veranderen in "klein" want dat groot gaat hem echt niet meer worden.
    Nog veel plezier met jullie trip en ik hoop dat jullie nog veel plezier zullen hebben.

Ps. geinige Camper, neem hem maar mee terug voor Janus, heeft die ook weer een nieuwe wagen.
  4. Chiellus:
    18 maart 2009
    Die camper is supergaaf! Mooie foto's for sure!
  5. Papa:
    18 maart 2009
    hallo het zijn weer mooie fotó's een geweldige mooie Camper