San Francisco

11 maart 2009 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Ons eerste bericht van uit de VS.

Donderdag was het dan zover, 5:30u in de auto richting Schiphol om vervolgens het vliegtuig te pakken richting de verenigde staten. Na drie films gezien te hebben en wat muziek geluisterd kwam we 3 uur Amerikaanse tijd dan aan bij onze eerste stempel post Atlanta. Na een aantal formulieren hebben ingevuld, vinger afdrukken afgegeven en zij een gescande iris rijker zijn kwamen we door de douane. Daarna de koffers halen om ze vervolgens weer af te geven richting San Francisco. Uit eindelijk na een lange reistijd zijn we dus half 10 in de avond aan gekomen in ons hotel. Na een heerlijk avond maal bij de plaatselijke snackbar Mac Donald’s zijn we maar ff een dutje gaan doen.  Wand in het vliegtuig doe je dat absoluut niet.

Het weer is hier prachtig, met een temperatuur van -+ 15 graden en een strak blauwe lucht. We hebben San Francisco helemaal afgelopen, heel veel gezien. Waaronder de bekende trekpleisters zoals de Golden Gate, Alcatraz en de stad zelf natuurlijk (zie de foto’s).

Morgen gaan we dan eindelijk de camper op halen. De eerste stop plaats zal dan Yosemite Park zijn. Van hier uit terug naar de kust in Los Angelos.

Groeten allemaal en jullie horen weer snel van ons.

1. Jeroen:
    Morrie gebroeders Groot,

Ik zie dat jullie heel huids zijn aangekomen en jullie je prima vermaken. Zeker vet die foto's!
    Veel plezier nog daar

groetjes Jeroen
  2. Kim:
    12 maart 2009
    Zo mannen, dat ziet er allemaal echt super uit! *jaloers*

Veel plezier en voorzichtig hé op de weg!

Groetjes Kim
  3. Ronald Lassche:
    Hallo Broeders,

Heel veel plezier in het beloofde land,
    voor zover je daar nog over kan spreken natuurlijk!

Groeten van ons allemaal,

Personeel Maron Metals,

Ronald
  4. Derk:
    Hoi lieve zoons,
    Gaat alles naar wens. Jullie zullen ongetwijfeld genieten, vooral nu je met de camper op reis kunt gaan. Rij voorzichtig en kijk je ogen uit!
    dikke kus van ons allen
  5. Chiellus:
    12 maart 2009
    Ziet er leuk uit heren! Veel plezier in de camper!
  6. Stef:
    12 maart 2009
    Sjow! Wat een vette foto's mannen! Echt super!
    Veel plezier daar, maar dat komt zeker goed!

Groet Stef
  7. Joyce:
    Super gaaf zeg!! Veel plezier en lekker genieten :d
  8. ANS EN Martien:
    Ziet er geweldig uit .
    En dit is pas het begin nog erg veel plezier
    Groetjes
  9. Rikst:
    Wauw, echt Supertof
    ik vind het echt Supergoed dat jullie je droom waar maken ^^
    Veel Plezier enzo!
  10. Hedzer:
    Vet koel :D
  11. Gerie:
    13 maart 2009
    Hey avonturiers!

Leuk om jullie verhaal te lezen en de foto's te zien.
    Het ziet er allemaal gaaf uit!
    Doe voorzichtig straks en rijdt niet te hard ;)

Dikke kus van jullie zus
  12. Mark K:
    14 maart 2009
    Morrie heren Grôt,

Goed begin van de reis dacht ik zomaar.
    Ziet er in ieder geval mooi uit.

Veel plezier nog daar!

Gr Mark
  13. trudy:
    14 maart 2009
    He mannen,wat een geweldige tijd gaan jullie beleven!
    Geniet van alles wat je onderweg tegenkomt,ga jullie volgen ,take care and have fun!!groet Trudy
  14. Papa:
    15 maart 2009
    hoi manne mooie foto`s kijk uit naar het volgede ver slag veel plezier en rij voorzichtig
  15. Peter Wellinga:
    17 maart 2009
    Hallo reizigers,
    Jullie zijn goed aangekomen en nu gaat de reis daar beginnen. Veel plezier en veel leuke dingen daar.
    Groeten Peter