De vorderingen

24 maart 2009 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Hier maar weer eens een bericht van de mannen van Groot. Het is een tijd geleden. Dus nu hier zijn de vorderingen.

We zijn dus (als jullie het kaartje goed bekijken die ook op de site te vinden is) van Yosemite park terug naar de kust afgereisd, iets onder Monterey om precies te zijn. We hebben daar een nachtje geslapen om de volgende dag via hyw 1 (de mooiste weg van de VS) richting Malibu te rijden. Dat is een stadje aan de kust 30 min van Los Angelos. We stonden daar op een RV camping met een prachtig uitzicht over de Pacific. Wel een beetje een ouwe lullen camping maar dat maakt niet. We hebben daar een dag ge relaxt en gezwommen, ondanks dat het water toch nog best koud is moesten we dat natuurlijk gewoon ff doen (je zit er nou toch). De dag daar na zijn we op pat gegaan om LA een beetje te bekijken en de Universal studio’s te bezichtigen. Maar ons vertrek was eigenlijk te laat om Hollywood goed te zien, en was er niet zoveel tijd om uitgebreid te gaan sightseeing. Dat was natuurlijk wel jammer maar we hebben evengoed de studio’s  gezien en een beetje Walk of Fame.

De volgende dag (inmiddels donderdag 19 maart) hebben we de camper weer netjes op orde gebracht voor de rit naar San Dieg. Eenmaal aangekomen in San Diego zijn we op een prachtig mooie RV camping gaan staan, het Silver Strand State Beach. Met wederom weer een uitzicht over zee. We hebben daar natuurlijk weer even van het zee water mogen proeven. San Diego is een stad met veel militaire doelen, zo is er de Navy de Air Force de Military en de Coastguard. En om die sfeer te blijven zijn we naar het Air & Space museum gegaan met een vliegtuig tentoonstelling van de eerste techniek tot het heden daags. Verder hebben we nog wat rond gebanjerd in de stad.

Zaterdag 21 maart ging de reis weer verder naar Joshua Tree nationaal park. Dat is een gebied in de woestijn met gebergte er in en omheen. Dit park staat bekend om (de naam zegt het al) de Joshua Tree. Het ziet er uit zoals in een western film, echt super gaaf.

Onder tussen zitten we op een camping aan de strip in Las Vegas. We hebben de eerste avond ons geluk beproeft en dat pakte redelijk uit, met een winst van 80 dollar en de hele avond gratis bier. Het is een bizarre stad in het midden van de Nevada dessert. Het is net een land apart, wat in de rest van de VS verboden is, kan hier allemaal.

Ik stop er nu mee wand ik moet me nu klaarmaken voor weer een avond glitter en glamour. Jullie horen weer snel van ons.

Groeten van de Grootjes,

Ps: bedankt voor al die leuke berichtjes.

1. Jos:
    24 maart 2009
    Puur vanwege jij2 naar de joshua boom te gaan;)
  2. Wander Beekhuis:
    24 maart 2009
    eey perry we kunnen je 6 juni wel weer lenen denk ;)

Obsession outdoor heeft nogal een harde line-up namelijk ;).. ik moet je toch ergens jaloers mee maken als jij elke keer met die foto's op de proppen komt!
  3. Stef:
    24 maart 2009
    Tering mannen... echt JALOERS! Te vet bij jullie!
    Super veel plezier nog!
  4. Haak:
    24 maart 2009
    He mannen, heb je in nevada niet van die hele leuke resorts.
    Veel plezier.
    grtz haak
  5. Derk:
    24 maart 2009
    hartstikke mooi: steeds weer een stukkie reisverslag en foto's om je vingers bij af te likken
  6. Ferry:
    25 maart 2009
    Echt supervet!

Hoe zit het eigenlijk met de Afro-Amerikaanse babes?
  7. Elcke:
    30 maart 2009
    yo derk! als google ook niet bestond.. mooie verhalen en de fotoos zien er heel goed uit! jaloers..

geniet ervan!